SERVIS

Računala

Printeri

Prijava kvara

Serveri i mreže

Kuvertirke

HP Renew ili Akcija
Pouzdan IT servis i tehnička podrška za vašu opremu
Nudimo dijagnostiku, popravke i redovito održavanje za sve vrste informatičke opreme, uz stručnu i ljubaznu tehničku podršku.
Vaš uređaj kod nas je u sigurnim rukama. Suradjujemo s privatnim korisnicima i tvrtkama, a cilj nam je svaki kvar riješiti učinkovito, kvalitetno i bez nepotrebnih komplikacija.
Radimo s privatnim korisnicima i tvrtkama, a cilj nam je svaki kvar riješiti brzo, kvalitetno i bez komplikacija.

Servis računala
Nudimo sveobuhvatan servis za stolna i prijenosna računala, od dijagnostike problema do popravka hardverskih i softverskih kvarova. Naša stručnost osigurava brzo vraćanje vaših računala u optimalno stanje, bilo da se radi o virusima, zamjeni dijelova ili sustavskim kvarovima.
Koje vrste popravaka računala pružamo?
Koliko traje servis računala?
Podržavamo i starija računala, savjetujući korisnike na najbolji način za njihovo unapređenje. Iako ne možemo jamčiti popravak svih starijih modela, nudimo rješenja za optimizaciju rada i produljenje životnog vijeka uređaja.
Što ako je moje računalo starije?


Servis printera
Naš servis pruža sveobuhvatnu uslugu popravka i održavanja za inkjet i laserske printere svih marki i modela. Bilo da se radi o problemima s ispisom, mehaničkim kvarovima ili potrebom za zamjenom dijelova, naš stručni tim brzo i efikasno rješava sve vaše tehničke probleme.
Koje vrste problema sa printerima možemo popraviti?
U našoj ponudi su popravci svih vrsta kvarova, uključujući blokade papira, probleme s printanjem, lošu kvalitetu ispisa, promjenu tonera i zamjenu mehaničkih dijelova. Također obavljamo popravke vezane uz povezivanje s računalima i mrežama, te rješavanje softverskih problema.
Koliko traje servis printera?
Za manje kvarove, poput čišćenja ili zamjene tonera, popravak može biti završen isti dan. Složeni problemi, poput zamjene printera dijelova (valjak, glava za printanje), obično zahtijevaju nekoliko dana, ovisno o dostupnosti dijelova.
Je li servis skup?
Cijene servisa ovise o vrsti kvara i potrebnim dijelovima, no uvijek nastojimo ponuditi konkurentne cijene s jasno definiranim troškovima. Naša filozofija je transparentnost i fer cijene za sve vrste usluga.
Prijava kvara
Za naše korisnike razvili smo interni sustav za prijavu kvarova koji omogućuje bržu i učinkovitiju obradu servisnih zahtjeva. Putem korisničkog portala možete jednostavno opisati problem, pratiti status servisa i izravno komunicirati s našim tehničarima.
Kvarovi se obrađuju prema prioritetu, a svaki korisnik dobiva potvrdu prijave i okviran rok rješenja. Sustav je namijenjen postojećim korisnicima, a ako još nemate pristup – slobodno nas kontaktirajte za aktivaciju.
Kako se prijavljuje kvar putem internog sustava?
Korisnik se prijavljuje putem svog korisničkog računa u našem online sustavu. Nakon prijave, jednostavno se ispuni obrazac s opisom problema i, po želji, dodaju fotografije ili drugi detalji. Prijava automatski ulazi u naš servisni red.
Koliko brzo reagiramo nakon prijave kvara?
Nakon što zaprimimo prijavu putem sustava, kvar se odmah evidentira i dodjeljuje tehničaru prema prioritetu. Uobičajeni odgovorni rok za početnu dijagnostiku je unutar 24 sata (radnim danom), a hitni slučajevi se obrađuju prioritetno već istoga dana.
Mogu li dodati dodatne informacije nakon što sam već prijavio kvar?
Da, nakon početne prijave možete nam naknadno dostaviti dodatne detalje o kvaru putem e-maila ili pozivom. Svaka nova informacija pomaže našim tehničarima u bržem i preciznijem rješavanju problema.


Serveri i mreže
Serveri su temelj svakog IT sustava, a njihova pouzdanost ključna je za poslovanje. Nudimo projektiranje i implementaciju mrežne i serverske infrastrukture prilagođene vašim potrebama – od malih ureda do većih sustava.
Uz partnerstva s vodećim proizvođačima, isporučujemo kompletna rješenja: od planiranja i konfiguracije mreža do sigurnosnih sustava i backup rješenja koji štite vaše podatke i osiguravaju neprekidan rad.
Način postavljanja serverske i mrežne infrastrukture?
Uvijek krećemo od analize stvarnih potreba klijenta – uzimamo u obzir broj korisnika, vrstu posla, sigurnosne zahtjeve i budući rast. Na temelju toga projektiramo sustav koji je skalabilan, siguran i lako održiv.
Radimo li i na održavanju već postojećih sustava?
Da, nudimo usluge održavanja i optimizacije već postojećih serverskih i mrežnih sustava. Bilo da se radi o ažuriranju opreme, sigurnosnim postavkama ili migraciji na novo rješenje – pomažemo vam zadržati stabilnost bez prekida poslovanja.
Mogu li mala poduzeća koristiti ove usluge ili su one samo za veće sustave?
Naša rješenja su skalabilna – što znači da se prilagođavaju svakom klijentu. Radimo s malim uredima jednako predano kao i s velikim poslovnim sustavima. Nema prevelikih ni premalih projekata – bitna je potreba, a mi pružamo rješenje.
Servis kuvertirki
Ručno kuvertiranje je neučinkovito i dugotrajno – zato nudimo profesionalni servis kuvertirki za sve modele Pitney Bowes i HEFTER. Naši tehničari brzo izlaze na teren, obavljaju dijagnostiku i popravke, te osiguravaju da vaši strojevi rade pouzdano i bez zastoja. Uštedite vrijeme i novac automatizacijom procesa kuvertiranja.
Koje kuvertirke servisiramo?
Specijalizirani smo za modele renomiranih proizvođača kao što su Pitney Bowes (SI 1050, SI 3350, SI 4350, SI 4000P) i HEFTER (FPI700, FPI2700, FPI4700), a uz pravovremenu dijagnostiku osiguravamo brzi servis i dostupnost rezervnih dijelova.
Da li nudimo servis na lokaciji korisnika?
Da, naš tim dolazi direktno na vašu lokaciju odmah po pozivu, čime smanjujemo vrijeme zastoja u radu i omogućujemo brzu sanaciju problema na licu mjesta.
Kako servis kuvertirke može utjecati na poslovanje?
Ispravno održavana kuvertirka osigurava brzinu, točnost i uštedu radnog vremena. Redovitim servisiranjem izbjegavate zastoje, produžujete vijek uređaja i smanjujete troškove ručnog rada.
